Mindfulness-harjoitukset ovat jopa hämäävän yksinkertaisia. Harjoitusten teho perustuu paitsi harjoitustemme määrään myös laatuun. Laatu syntyy paljolti siitä, kuinka hyvin osaamme harjoittaa 8 mindfulnessin perusasennetta:

  1. Kärsivällisyyttä
  2. Aloittelijan mielentilaa
  3. Irti päästämistä
  4. Arvostelusta luopumista
  5. Luottamusta
  6. Yrittämisestä luopumista
  7. Keskittymistä
  8. Hyväksymistä

Luennolla selviää kuinka sovellamme näitä ja millaiset vaikutukset niillä on. Miksi esimerkiksi ratkaisukyky ja innovatiivisuus lisääntyvät, vanhojen asioiden märehtiminen vähenee ja keskittymiskyky paranee kun harjoitamme mindfulnessia tarkoituksenmukaisella asenteella.

Teemme myös asiaa kokemuksellisesti valaisevia lyhyitä harjoituksia. Niiden tekeminen onnistuu myös istuen ja kaikenlaisissa vaatteissa.

  • Kesto: 90 min
  • Ryhmäkoko: max. 90 henkilöä
  • Hinta: 520 € + alv 24 % = 644,80  €
  • Ohjaajana: Mindfulness-ohjaaja CFM® Erja Lahdenperä